where the story ends
2013. december 21., szombat @ 22:48
Albumok 2013 - top 5
Eljött az idő, hogy az idei év top 5-ös album listáját kiírjam. Későbbre terveztem, de úgy voltam vele, hogy már minden olyan albumot meghallgattam, amit akartam, így felesleges lett volna várni.

5. Natalia Kills - Trouble
Nem gondoltam volna, hogy Natalia Kills fel fog kerülni erre a listára, csak azért, mert a Trouble albuma előtt összesen egy dalt hallottam tőle. Ezt az albumot is BlueM ajánlására hallgattam meg, szerencsémre.Nagyon jó album, sok-sok jó dallal. Nagyon sajnálom, hogy ez a lány nem igazán híres, jobban megérdemelné, mint sokan mások ebben a szakmában.
4. Christina Grimmie - With Love
Christina az egyik kedvenc youtuberesem, aki már saját dalokat készít, nem pedig feldolgozásokat. Az album augusztus 6.-án jelent meg, első kislemeze pedig a Tell my mama, ami a legjobb dal a korongról. Mindenkinek ajánlom, érdemes meghallgatni, szerintem mindenkit jó kedvre fognak deríteni a dalok. Az idei év egyik legnagyobb meglepetése.
3.  Jason Derulo - Tattoos
Míg a Trouble-t BlueM miatt hallgattam meg, addig ezt az albumot Prézlinek köszönhetően. Annyi jó dolgot írt a kritikájában, hogy úgy éreztem nem hagyhatom ki, nekem is hallanom kell. Azt hiszem, hogy nagyon jól tettem. Nem igazán rajongok azokért az előadókért, akik a reflektorfényben vannak, de Jason megmutatta, hogy van olyan, aki jogosan van ott. Hihetetlen lett az album.
 2. Emmelie de Forest - Only Teardrops
Emmelie a 2013-as eurovízió nyertese. Nagyon sokáig ez az album vezette a listát seki sem tudta letaszítani, ami annak köszönhető, hogy az album stílusa nagyon tetszik. Egyedi, különleges, a lány hangja pedig tökéletes, minden összeállt ennél az albumnál.
 1. Anouk - Sad Singalong Songs
Csak ennek az albumnak sikerült letaszítania az Only Teardrops-ot az első helyről. Összesen a lista írásáig egyszer hallgattam meg a tíz dalt tartalmazó korongot, de már az első dalnál tudtam, hogy ez az év legjobbja.
Anouk - Emmelie-hez hasonlóan - a 2013-as eurovízión tűnt fel, Birds címú dalával, ami a kilencedik helyen végzett.
Az idei év top 10 dala listát a hónap végén teszem közzé. 

Címkék: ,

     az oldal tetej?re!