where the story ends
2013. december 8., vasárnap @ 16:53
Újra a blogon

Már egy ideje újra foglalkozom a bloggal, de még nem írtam semmit, mert nem fejeztem be az átalakítást. De látható, hogy ez elmaradt, mivel feleslegesnek tartottam. Egy sablont akartam rakni a blogra, majd azt téliesíteni. Végül csak a linkek színén változtattam, a blogra ez is tökéletesen megteszi.
Legutóbb nyáron írtam, utána már nem volt semmi ötletem, de most egyre több ötletem van, így biztos, hogy több poszt is lesz. Közeledik az eurovízió magyar válogatója, A Dal, így arról biztos, hogy lesz néhány írásom. Leginkább a versenyzőkről, valamint a dalokról - vélemények, listák. Lehetséges, hogy az "első" poszt rögtön a "nagyon színvonalas, izgalmas és érdekes" x-faktorról lesz, valamint a három döntőséről. Még meglátom, hogy lesz-e gyomrom írni róluk.
Tehát a lényeg, hogy ismét blogolok. Nem tudom, hogy meddig, de egy jó darabig biztos.
     az oldal tetej?re!